Isnin, 5 April 2010

~arini ari aku..~

assalamualaikum...
arini genapla umurku 23 tahun..cepatnya masa berlalu....dah 23 tahun dah aku..
di kala ini..mataku masih lagi cerah..entahnya..penangan neslo kot..

aku terharu sangat mlm nie.. my beloved mother wish awal2 lagi untuk anaknya..
tima ksh ma..ingt besday ore..rasa cam nk nangis jer..tapi sempat lagi control coz duk tgk ABP 2009..

yang sebetulnya org pertama yang wish my HuBBy..lepas magrib terus wish..katanya."ikut waktu islam,dah msk 5.4.2010 bersamaan 20 rabiul akhir..selamat hari lahir norayunni binti Abdullah..semoga pjg umur,murah rezeki,dan semoga cepat kahwin"..tapi agak terkilan la sikit..dia xcall pon..sedih pon ada..tapi xperla..aku xpaksa untuk dia call..

tima kasih aku ucapkan kat sahabat2 baikku....kerna masih ingat besday aku..terharu sangat..aku sayang sangat mereka..
buat tikah,kirah,husna,rehan,sap dan syida
..
tima ksh semua..tima kasih sudi jadi sahabat aku..tika susah dan senang kalian sentiasa bersama..
semoga ukhwah yang terjalin erat akan terus teguh dan tidak roboh wlau badai yang menimpa...untuk tikah n kirah..tima ksh belanja aku tadi..hehee..

buat kawan2 yang lain gak..tima ksh semua..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan