Ahad, 4 April 2010

asigMeNt......oh..asiGmenT

syukur alhamdulillah....
malam ni sume asigment dah setel..kiranya dah siap la..(1 xprint lagi)huhuhu...
kalu tak...kepala ni asyik pusing jer duk memikirkan asigmnet yang xtau bila nk siap..hahahaha.. ni la akibatnya wat asigment last minute..(last minute???) rasanya dah mula awal lagi..hahaha..biasa la..aku ni bukannya dak rajin pon..

sekarang jam 12.05a.m..
mata ni xngantuk lagi..al.-maklumla..hari ni sepetang tidor..hhaha..lama giler aku tidor..entahla..asyk tidor je kije aku nie..ape nk jadi la..

rasa cam lapar sgat ni..padahal dah makan dah nasi goreng kat DM tadi..3 thun duk kolej menu pon aku dah boleh hafal..nasi goreng,,,telur..ikan keli,,ikan cencaru..nasib badan la..huhu....sabar je la..lagi beberapa minggu kuar lagi kolej nie..redha dan pasrah je la..

emm..ape lagi ek.....rasanya dah cukup la dulu..ada masa aku updated lak...hahhahh

1 ulasan:

  1. salam yunie...
    bila aku lihat pic korg ni...
    aku menyedari sesuatu..
    iaitu, korg mmg akrab dan saling serasi atr satu sama lain..
    keakraban kalian bisa mmbuat aku cemburu..
    JD..NASIHAT KU DI SINI, JGNLH KO LUPAKAN PERSAHABATAN KORG NI...AKRABKAN LAGI..JGN KRN PERSELISIHAN YG ENTENG TELAH MERENGGANGKAN KEAKRABAN KORG K...

    *P/S: aku terharu dgn persahabatan yg korg bina sepjg 3 thn ni...dn ku akui kdg2 aku menyesal..meyisihkan diri dr keakraban itu...xpalah..yg penting korg still go on. k.

    BalasPadam